Als het lampje van de middendifferentieelvergrendeling gaat branden wil dit zeggen dat er een foutcode in de 4x4-ecu zit. Waarschijnlijk een contact in de versnellingsbak (zitten er 5 in!), die dienen om de juiste stand van de electrische stelmotor te bepalen. Misschien best laten uitlezen voor te bepalen welk contact er niet goed werkt, anders gaat het een dure zaak worden om te weten welk contact er juist mankeert.
groeten.
Als het lampje van de middendifferentieelvergrendeling gaat branden wil dit zeggen dat er een foutcode in de 4x4-ecu zit. Waarschijnlijk een contact in de versnellingsbak (zitten er 5 in!), die dienen om de juiste stand van de electrische stelmotor te bepalen. Misschien best laten uitlezen voor te bepalen welk contact er niet goed werkt, anders gaat het een dure zaak worden om te weten welk contact er juist mankeert.
groeten.
17 jaar