Alle electrische componenten zijn al uitgewisseld,vervangen.Inlaatspruitstuk schoon etc etc.
Bij koude motor is alles goed,hoe warmer destemeer begint de auto te stoten bij constante onbelaste lage snelheid.Rond 2000 toeren.
Heb wat gelezen over de gerekte Distr. ketting /spanner??kan dit de oorzaak zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoeveel kilometer heeft het motortje gelopen??? Bij een 1.6 heb je ook kans dat een injector de boel verziekt. Geen storingscode betreffende MISSFIRE???
Ton bedankt alvast voor de snelle reactie.
De motor heeft pas 68000km gelopen.Als de motor zo stilstaand in de werkplaats op 2000rpm wordt gehouden ,begint deze ook wat rommelig te lopen en een kleinbeetje te ploffen in de uitlaat.Je kunt dan ook het toerental bijna niet constant vast houden.
Geef je ineenkeer gas loopt de motor netjes op 4cilinders.Tijdens het rijden is de auto ook gewoon snel.Heb inmiddels een motor van de sloop mogen lenen om onderdelen uit te wisselen.Aan de injectoren hebben we nog niet gedacht.
Injectoren Inmiddels Ook Omgeruild,maar Doet Nog Steeds Hetzelfde.
Oh dat was het eerste wat me te binnen schoot. Heb mezelf er ook al eens wezeloos naar gezocht. Totdat ik ook die tip van een collega kreeg.
En hoe is het met de signalen van de lambdasensoren??
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Note of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar