Ik zit met een probleem, namelijk de mazoutpomp. Er staan twee elektrische contacten op. Wat is de bedoeling van deze 2 contacten? Spanning? Hoeveelheid spanning?
Kan u de werking hiervan uitleggen? Alvast bedankt
10 jaar
Foto ?
[url=http://postimg.org/image/4b5no9g3l/][img]http://s16.postimg.org/4b5no9g3l/image.j...[/img][/url]
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Oldsmobile Delta-88 of stel zelf een nieuwe vraag.
Een plus en een min , staat er op , accu spanning via contact .
10 jaar