close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Opel Astra: astra g 2.0 dtl 16v

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 dtl

beste mensen,

onlangs had ik mijn warmte wisselaar lek, dit gerepareerd.
geen probleem verder.
auto gestart en koelsysteem ontlucht.

auto van de brug af, buiten neer gezet en uit gedaan, werkplek schoongemaakt.
allemaal geen probleem.

handen wassen enz.

start de auto om naar huis te rijden, ook dit is geen probleem.
volgende morgen weer vroeg op om naar het werk te gaan en wat denk je..... nooit meer lopen.

auto van de vrouw maar meegenomen.

klinkt iemand dit misschien bekend in de oren.

persoonlijk denk ik dat het niks met de warmte wisselaar te maken heeft.

als iemand suggesties heeft, hoor ik dit graag.

moet er wel bij zeggen dat ik er nog bijna niks aan heb gedaan omdat ik middenin een verbouwing zit en daarom erg weinig tijd heb.

Geplaatst door

Rik9805 (0)
badge

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

slaat de motor helemaal niet meer aan,ok niet na lang starten? toevallig aan de retourleidingen gezeten?? deze zitten aangesloten op de aanvoer en als poreus zijn trekken ze valse lucht.

maarten4874 0
badge

14 jaar

nee motor slaat helemaal niet aan.
retour leidingen lijken goed.

maar zoals ik al zei, door tijdgebrek nog niet echt naar gekeken.

zag verderop op de site iets staan over verstuiver ringetjes en bruggen.
is dit een vaker voorkomend probleem bij deze motor?

mvg rik

Rik9805 0
badge

14 jaar

Retourslangetjes zijn vaker het probleem, slaat de auto wel aan met startpilot of ook niet? De brandstofpomp kan het ook begeven hebben (ook zwak punt).

Gr. Arjan

longdude6634 0

14 jaar

hallo allemaal,

bedankt voor de tips.
heb nog wel een vraag.

wat gaat er kapot bij de pomp, is dat mechanisch of electrisch??
had hem namelijk al uitgelezen en hij gaf wel een injectietijd en hoeveelheid aan.

Rik9805 0
badge

14 jaar

Mechanisch en electrisch wil allebij stuk bij deze pompen.

De complete pomp vervangen is mijn advies.

Suc6 Gr. Harry

berendonck 0
badge

14 jaar

heren monteurs,

afgelopen zaterdag ff de tijd gemaakt voor de auto en kwam er al vrij snel achter dat hij geen brandstof kreeg aan de verstuivers.

was bang dat zoals jullie al zeiden de brandstofpomp defect was.

ben uiteraard eerst verder gaan kijken en kwam erachter dat er geen brandstof bij de pomp aankwam.

brandstoffilter los gehaald en deze bleek erg vies.

dus deze er uitgehaald en proberen te starten, helaas wou dit niet omdat het systeem vol met lucht zat.

dus busje remmenreiniger erbij en starten maar, en wat denk je...........

lopen weer als een naaimachientje.

nieuw brandstoffilter gemonteerd en gaan weer.

toch erg, dat je door een verbouwing geen tijd meer hebt om je eigen auto te onderhouden.

maar probleen is iig opgelost (en ben blij dat het niet de pomp is).


iedereen bedankt voor de tips!!!

mvr, Rik.

Rik9805 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.