👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Wie heeft wel eens de EGR klep en/of de turbo vervangen van een Opel Corsa/Combo 1.3 CDTI, graag wat uitgebreide informatie.
Geplaatst door
al 18 jaar lid
Misschien dat je hier iets aan hebt http://forum.corsa-connexion.net/viewtop... naar beneden scrollen
14 jaar
Dank je voor de uitgebreide foto serie
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Combo of stel zelf een nieuwe vraag.
Misschien dat je hier iets aan hebt
http://forum.corsa-connexion.net/viewtop...
naar beneden scrollen
14 jaar