hoi
pas had ik de luchtmassameter kapot dit is nu goed en trekt onderin ook voortaan
maar nu het volgende
vrijdagavond ging me moterstoringslamp branden onder het rijden reed gewoon rustig constant ik op me werk zaterdag uitgelezen
en had foutcodes:
p0370 timing referentie hoge resulatie signaal A storing
p0400 uitlaat recirculatie doorstroming storing
heb deze gewist en geen fouten meer gevonden
ps de auto trekt wel gewoon als de moterstoringslamp brand
en na even het contact uit te zetten is ie weer uit maar wel opgeslagen
toen zondag middag lampje ging weer branden bij rustig rijden gewoon na een bochtje gisteren middag even naar het werk gereden en uitgelezen foutcode :
p0400 toen even wat vacuumslangetjes nagekeken en paar iets ingekort want die zater nog al los waren slangetjes die achter boven de pomp zit en een nieuwe slangklem om de dikke slang gezet iets verder als luchtmassa meter die zat nog al los
nou vanmorgen ging ie weer branden toen ik bij het werk aankwam
en net uitgelezen en foutcodes:
p0370
p0400
maar nog geen vacuumlekages gevonden
heb je een oplossing of iemand anders p0400 heb ik vaker bij vectra's en astra's en omega's meegemaakt
maar die p0370 wat wil die zeggen mogelijke oplossing of wat is het defect ??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Foutcode p 0370 hoog resolutiesignaal-storing: bedrading krukaspossitie/motortoerental/nokkenaspossitiesensor,motorregelmodule.
moterregelmodule op de pomp kan het bijna niet zijn die is van juli 2003 en zit er nu 18.000 km op
brandstofpomp defect.....helaas.
dat is dan niet zo mooi als de brandstofpomp kapot is
kun je wel slecht bij is het niet
en die foutcode p0400 waar kan die nog vanaf komen want die komen dan allebij tegelijk of alleen p0400 of allebij
en de mijne loopt goed en trekt goed en start goed in alle situaties
dat hij nog goed rijdt is op zich vreemd....p0370 heeft te maken met pomp positie sensor. deze it in de pomp en is niet los te vervangen. dus ik zou die foutcode even laten zitten...als hij niet terugkomt. po400 is of vacuum, of magneetventiel egr klep, of egr klep zelf, turboslangen lek...of luchtmassameter. ik zou voor het laatste gaan.
vandaag is het lampje niet meer gaan branden
en over die pomp dat het ik een maand geleden ook al een keer gehad en sindsdien denk ik 4of5000 km gereden dus
tot nu toe
en over p0400 luchtmassameter is twee weken oud
egr slangetje zit niet aangesloten heb ik dicht gemaakt
als je de slang los hebt gaat zeker p0400 komen...dat is dus niet goed.
dat slangetje ligt nu al zo'n 15000km zeker los
ik zal het beter uitleggen eerst heb je dat klepje wat de egr klep bediend en vanuit daar gaat een slangetje naar de egr klep nou dat slangetje heb ik dicht gemaakt dus geen slangetje op de egr klep
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar