Een eerdere topic heb ik geweid aan mijn problemen... Ik zal het in het kort uitleggen.:
Hij ging zonder enige aanleiding uit op de snelweg.
Gevonden:
Lekke (ontplofte) radiateur...
Kapotte startmotor
Lekke afdichtringen in het dieselretoursysteem
Kapotte dieselpomp (stuurmachine maar goed), 1200 euro.
Iedereen wist met onmogelijke zekerheid te zeggen dat het mijn dieselpomp was. Bij Buchli laten uitlezen en die vertelden me dat de stuurmachine overleden was. Ik wilde hier heel lang niet aan, omdat ik 1200 eurie gewoon niet heb liggen, maar goed... alles bij elkaar geraapt en de pomp geruild.
Alles is vervangen. Motor staat perfect op tijd. Maar hij wil niet aanslaan. Op een spuitpusje starthulp loopt hij heel even maar meer ook niet.
Ik ben ten einde raad
Iemand?
Alle ideeen zijn welkom.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als je een verstuiver leiding losdraait komt er dan wel diesel uit zo nee dan kan de computer die de pomp bestuurd kapot zijn of.
ten tweede start je hem met de orginele sleutel want er zit een startblokkering op volgens mij en dan kan je hem niet met een vreemde sleutel starten
groetjes peter
Let er op dat de pomp goed ontlucht is. De electronica gaat namelijk kapot doordat deze niet gekoeld wordt door de brandstof. Dus ook bij vervangen van filter niet zomaar een poos gaan starten. Vul of ontlucht het filter en pomp door er brandstof door te trekken. Dat is nij wel eens verteld door GMTO
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar