km-stand 160.000
Klinkt als een diesel wanneer ik de moter start en wegrij, echter wanneer de moter bedrijfstemperatuur bereikt heeft is het geluid voor 99% verdwenen. Ik heb al eens een engine-flush laten uitvoeren en ze hebben een of ander goedje bij de olie gedaan maar het probleem blijft.Deze wagen is goed onderhouden en ik doe er voor de rest geen gekke dingen mee. Wat te doen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo,
Kijk eens naar je uitlaat spruitstuk. Deze wil wel eens scheuren.
watvoor geluid?? tikkend?
20 jaar
Probeer eens met een liter ATF bij de motorolie, dat maakt de boel inwendig schoon.
Ook hydr klepstoters en evt roet deeltjes die er op vast zitten
niet vergeten te verversen na enige tijd.
wees gegroet.
Spruitstuk is in orde.
ATF ? Ze hebben een engine-flush uitgevoerd en FORTE TOP EN- TREATMENT bij de olie gevoegd.
Stoters blijven echter een tikkend geluid maken. Slijtage?
Waarom is het tikken weg als de motor op bedrijfstemperatuur is?
20 jaar
Spruitstuk is in orde.
ATF ? Ze hebben een engine-flush uitgevoerd en FORTE TOP EN- TREATMENT bij de olie gevoegd.
Stoters blijven echter een tikkend geluid maken. Slijtage?
Waarom is het tikken weg als de motor op bedrijfstemperatuur is?
20 jaar
Spruitstuk is in orde.
ATF ? Ze hebben een engine-flush uitgevoerd en FORTE TOP EN- TREATMENT bij de olie gevoegd.
Stoters blijven echter een tikkend geluid maken. Slijtage?
Waarom is het tikken weg als de motor op bedrijfstemperatuur is?
20 jaar
Dan is de olie dunner en verdwijnt de aanwezige lucht in de stoter ATF is Automatic Transmision Fluide.
bedankt, zullen we eens proberen.
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Calibra of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar