Goedeavond,
Het probleem bij deze Corsa is dat één keer in de zoveel tijd de koelvloeistof moet worden bijgevuld, het systeem bouwd druk op, en van een lekkage is niks te zien, ook is er geen rook uit de uitlaat te zien wat duid op een lekke koppakking.
Op het moment dat de motor op bedrijfstemperatuur is is het resevoir leeg, op het moment dat je de dop los draait vult het resevoir weer waarna het daarna weer weg loopt.
Iemand een idee?
Groeten
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waar loopt het dan heen , uit het reservoir of zakt het weer , tot dat het tankje leeg is ?
Als je het peil controleerd als de motor koud is , waar staat het dan ?
[quote=kaleido 1]Waar loopt het dan heen , uit het reservoir of zakt het weer , tot dat het tankje leeg is ?
Als je het peil controleerd als de motor koud is , waar staat het dan ?[/quote]
Op het moment dat je dop bij warme motor los draaid komt het omhoog en zakt het daarna weer het loopt er dus niet uit.
Het pijl is na enkele km lager bij koude motor.
ook zijn er geen lekkages zichtbaar of natte plekken op straat
9 jaar
Bij koude motor moet het peil tussen min en max staan .
Als je dit elke dag controleerd zakt het niveau dan ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Corsa of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar