Hallo allemaal,
Ik krijg van diverse kanten te horen dat rond de 200.000 km er problemen te verwachten zijn met het motorblok indien je op LPG rijdt. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Groetjes,
Edwin
P.s.: het gaat om het oude type gastank! (dus niet om G3)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het kan zijn dat de klepzittingen erg ingesleten zijn rond deze km stand, waardoor je minder vermogen hebt.
Koprevisie is de oplossing.
Onderblok, cilinders, zuigers geven geen problemen op gas
willem
Bedankt Willem.
Is een koprevisie prijzig, of valt dit mee? Kun je ongestraft blijven doorrijden met ingesleten klepzittingen of krijg je dan echt problemen?
19 jaar
dat kan verbranden van de kleppen tot gevolg hebben.
Ik doe t meeste zelf en weet niet wat de prijzen van revisie bedrijven zijn.
willem
Dat klinkt niet goed! Het is dus verstandig om zo'n revisie te laten doen zodra het nodig is.
In ieder geval bedankt voor de informatie Willem!
19 jaar
ja, als t niet nodig is zou ik er niets aan doen, het kan zijn dat er niets mis gaat, en dat de motor nog perfect blijft draaien
p.s.: heb hier oon omega 2.0 8v (c2.0ne) gehad met 360.000 kms op de klok met de orig nooit gereviceerde cilinder kop, deze had wel verharde klepzittingen.
willem
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar