👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
In November 2003 is mijn complete koppeling druk weg gevallen, ik heb hem naar de garage gebracht en die hebben de hoofdcilinder vervangen, later had ik weer problemen, toen is de cilinder in de bak vervangen (juli 2004). Nu merk ik weer problemen, Als ik start moet ik het pendaal heel diep in trappen om te ontkoppelen, daarna is de druk weer normaal. Tijdens het rijden merk ik niets. Allen bij het starten en vooral als ik achteruit rij, heb ik problemen.
Wie weet wat er aan de hand is. Alles is vervangen, beide cilinders en alle slangen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
waarschijnlijk wort de druk opgeboudt door de motor en zit er een trug slachklep tussen of iets in die trant en die werkt dan neit goed meer want de olie kan terug stromen en blijft hij dus ook niet onder druk staan.
en wat je achteruit betreft dat klopt als je niet goed kan ontkopellen dan heb je het eerste problemen met je achteruit dat komt omdat je dan tantwielen in mekaar moet laten lopen die allebij een andere kant op willen eigenlijk.
gr tijne
Er zit weer lucht in het systeem dus een van de cilinders is weer niet goed.
Je zou kunnen proberen om het systeem te (laten) ontluchten.
Hans
Inmiddels is de auto gemaakt, wat blijkt is dat de rubber (die de slang naar de bak verbind) lek was. Deze is inmiddels vervangen en nu heb ik weer perfecte druk en het lekt (uiteraard) geen olie meer.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar