Ik heb een 206 1.4 hdi zojuist van een nieuwe motor voorzien. Alles aan en om de motor heb ik origineel gelaten.
Eerste keer sleutel omdraaien starte de motor heel even, maar liep slecht en sloeg af.
100x ontlucht met vacuum pomp totdat er echt geen belletjes meer waren.
Vervolgens foutcodes uitgelezen met PP2000 -> allemaal opgelost, maar nog steeds niet starten.
PP2000 geeft nu opeens aan dat er een 'airbag bijrijderszijde geblokkeerd' is, maar geeft aan dat de ECU niet gebokkeerd is hierdoor, dus hij zou gewoon moeten starten.
Tijdens startpogingen geeft motor keurig 1500 bar dieseldruk, maar de injectoren geven 0 diesel.
Iemand een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
1500 bar rail druk tijdens starten is ongeveer 5 keer te hoog. Daar zit iets niet goed.
Hij bouwt langzaam op, na ca. 3 omwentelingen zit hij op de 1500 bar. Ik dacht dat dit normaal was?
ik dacht dat er verschillende typen brandstofpompen in omloop zijn kwa aansturing. durf zo niet te zeggen of dat om te programmeren is. 1500bar is idd veel te hoog.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar