Peugeot 106: MOTOR MANAGEMENT STORING.

Bouwjaar: 1998

BETREFT EEN PEUG 106 1.4I 1998 MOTORCODE KFX. MAGNETI-MARELLI
KLACHT KLANT TIJDENS RIJDEN STOOT DE AUTO 1X MOTORLAMPJE LICHT EVEN OP HIERNA LOOPT DE MOTOR HOOG STAT.BIJ UITLEZEN FOUTCODE GEEN FOUT.NA RESETTEN ECU GEEN PROBLEEM. DIT PROBLEEM KOMT ONGEVEER WEKELIJS VOOR.SINDS EEN WEEK HEEFT HIJ MORGENS OOK PROBLEMEN MET STARTEN? SINDS ENKELE DAGEN START HIJ HELEMAAL NIET MEER. IK KAN MET DE DIAGNOSE TESTER GEEN FOUT VINDEN.
BIJ METING GEEN SPANNING OP BOBINE-INJECTOR-BRANDSTOFPOMP.
SYSTEEM RELAIS IS VERV.START-ONDERBREKER?? IS DEZE OP EENVOUDIGE-
WIJZE TE CONTR.WAT SCHAKELT DEZE PRECIES UIT?? OF ECU DEFECT
VERDER HEB IK ALLE VOEDINGEN+MASSA GECONTROLEERD. MIJN BEVINDING
PEN 7 V/D ECU SCHAKELD NIET NAAR MASSA???

GARAGE JANSSEN.

Geplaatst door GARAGE JANSSEN. (0) PRO , lid sinds 21 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

oldtimer (0) PRO, 20 jaar geleden

Als je meting gegevens doet dan moet je kunnen zien of de ecu geblokeerd is ja dan nee. Het lijkt mij meer op de stekker van het dubbelrelais.Die geven nog wel eens storing. Wat voor een bobine zit hier op zit die over de bougie's heen en is hij van het merk Sagem. Vervang hem dan voor een van het merk Elektrofil.Probeer anders even de andere contaktsleutel.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.