Iemand miscchien een spontaan idee waarom deze auto soms maar zo onder het rijden op 3 cilinders gaat lopen? Even stoppen, opnieuw starten en gaat weer gewoon verder op 4 cilinders. Nog niet uit laten lezen, maar misschien zijn er al ideeen?
Geplaatst door Averdonk (0) PRO , lid sinds 21 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
oldtimer (0) PRO, 20 jaar geleden
Uitlezen zal volgens mij weinig helpen omdat dit een mechanisch inspuitsysteem is, lijkt mij meer iets met brandstoftoevoer of met transferdruk te maken te hebben.
monteurtje7987 (0) PRO, 20 jaar geleden
ik heb ook wel eens zo iets gehad toen had ik de druk regelaar in de pomp vervangen deze moet je er uithakken want hij zit vast met breekboutjes het is wel even werk maar het is het proberen waard
Siem Bijman (165) PRO, 20 jaar geleden
Averdonk, nog nieuws over dit probleem te melden?
Averdonk (0) PRO, 20 jaar geleden
In zoverre iets nieuws: een nieuwe versie software laten installeren en de klant nog niet teruggehoord. Afwachten dus.
T luteijn (0) PRO, 20 jaar geleden
Dit lijkt op het probleem van de vervroegingsklep,en is inderdaad op te lossen met nieuwe software,dris ook nog een infoflash waarin staat hoe je klep en de bedrading moet controleren volgens peu moet je dat eerst doen alvorens je tot herprogrammeren overgaat.
oldtimer (0) PRO, 20 jaar geleden
Ik heb er ook wel eens een paar verholpen door de stekkers ertussen uit te halen die van de klep en van de naaldsensor en van de bdp sensor, als het een erg hardnekkige is dus.
T luteijn (0) PRO, 20 jaar geleden
Dr zijn inderdaat auto's bij die blijven terug komen ,die stekkers doorsolderen heb ik ook al wel eens gedaan.
Met nieuwe software schijnen de toleranties wat ruimer te zijn zodat er bij afwijkingen/overgangsweerstanden/onderbrekingen minder snel foutmeldingen zijn