Iemand miscchien een spontaan idee waarom deze auto soms maar zo onder het rijden op 3 cilinders gaat lopen? Even stoppen, opnieuw starten en gaat weer gewoon verder op 4 cilinders. Nog niet uit laten lezen, maar misschien zijn er al ideeen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Uitlezen zal volgens mij weinig helpen omdat dit een mechanisch inspuitsysteem is, lijkt mij meer iets met brandstoftoevoer of met transferdruk te maken te hebben.
ik heb ook wel eens zo iets gehad toen had ik de druk regelaar in de pomp vervangen deze moet je er uithakken want hij zit vast met breekboutjes het is wel even werk maar het is het proberen waard
Averdonk, nog nieuws over dit probleem te melden?
In zoverre iets nieuws: een nieuwe versie software laten installeren en de klant nog niet teruggehoord. Afwachten dus.
Dit lijkt op het probleem van de vervroegingsklep,en is inderdaad op te lossen met nieuwe software,dris ook nog een infoflash waarin staat hoe je klep en de bedrading moet controleren volgens peu moet je dat eerst doen alvorens je tot herprogrammeren overgaat.
Ik heb er ook wel eens een paar verholpen door de stekkers ertussen uit te halen die van de klep en van de naaldsensor en van de bdp sensor, als het een erg hardnekkige is dus.
Dr zijn inderdaat auto's bij die blijven terug komen ,die stekkers doorsolderen heb ik ook al wel eens gedaan.
Met nieuwe software schijnen de toleranties wat ruimer te zijn zodat er bij afwijkingen/overgangsweerstanden/onderbrekingen minder snel foutmeldingen zijn
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar