Pontiac Trans Sport: koppeling

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.3

Na het vervangen van de commando cilinder en het ontluchten van het systeem is er geen tegen druk en wordt en niet bediend door de werkcilnder Hoe moet dit systeem ontluchten worden of wat moeten we nog extra doen om een werkend systeem te krijgen?????!!!!!

traction

Geplaatst door traction (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Pontiac Trans Sport? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

vd Lans (0) PRO, 17 jaar geleden

Potje los halen zo hoog mogelijk plaatsen en een schroevendraaier of iets om het koppelings pedaal omhoog te drukken en dan door laten lopen. Als de hulpkoppelings cilinder al eens is vv kan het zijn dat er daar ook ontluchtingsnippel op zit. Anders gewoon het nippel bij de bak los draaien en op hoop van zegen.

traction (0), 17 jaar geleden

na veel pomp bewegingen gemaakt te hebben is het gelukt om hem weer aan de praat te krijgen.
wat ik nu nog wel als vraag heb is het volgende waardoor wordt de koelvin aangestuurd na het aanslaan van de motor werkt hij even niet en gaat dan wel gelijk draaien terwijl de motor niet eens warm is

vd Lans (0) PRO, 17 jaar geleden

Als er airco in de auto zit en de kachelbediening staat op de voorruit ingesteld slaat de airco altijd in dus ook de koelfan.Zet de kachelbediening op alleen voeten en kijk wat hij doet.Mocht dan de koelfan nog gelijk gaan draaien dan kan het zijn dat er een storing in het motormanagment zit maar dan moet het motorstoringslampje ook branden.De koelfan word aangestuurd door de computer via een relais. Het relais is achter de rechter koplamp te vinden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Pontiac Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.