Beste Mensen,
Bij het uitlezen van de auto porsche krijg ik twee foutmeldingen en deze zijn:
1. P907 lastmanagementingreep regelapparaat
1. servomotor rechts de foutcode hiervan moet in de richting van P15.. ik heb het niet kunnen noteren.
Ik krijg namelijk dit probleem bij het starten van de auto komt de airco niet gelijk in. pas na twee minuten begint de airco weer in te komen en dit was niet het geval in het begin.
Zou iemand mij aub kunnen zeggen hoe deze twee problemen te kunnen verhelpen en welk onderdeel vervangen moet worden eventueel met een afbeelding.
Mvg,
Abiro
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
P907 bestaat niet, daar mist een cijfer. Exacte foutcodes, omschrijvingen en met welk apparaat je dat uitleest zouden wel helpen.
ik heb een durametric software en die geeft mij zonder de gewoon 907 lastmanagementingreep dit is de exacte foutcode die ik krijg.
15 jaar
misschien moet er een 0 bij p0907
als ik dit intoets op een obc website krijg ik dit als antwoord maar wordt er niet wijzer van. graag uw hulp:
Number P0907
Type Powertrain - Transmission - ISO/SAE Controlled
Description
Gate Select Position Circuit High
15 jaar
Zou em maar nog een keer uitlezen. Jouw omschrijving is totaal anders dan de OBD2/EOBD uitleg.
Ik gok eerder dat het P1907 was.
ik heb hem weer uitgelezen met de duramteric en geeft me weer 907.
ik heb ook geprobeerd via deze website:
http://www.eobd2.eu/DTCL.asp
en geeft deze uitleg alleen begrijp ik er niets van:
Code Make Description
P0907 Generic Gate Select Position Circuit High
15 jaar
Als Durametric er geen "P0" voor zet dan is dit geen P-code.
Om P-codes te krijgen moet je hem met een OBD2/EOBD lezer uit lezen.
De omschrijving "lastmanagementingreep" hen je die zelf vertaald? Heb je misschien de Engelse Tekst?
Heeft de auto een automaat of een handgeschakelde bak?
Heb je het al geprobeerd bij de leverancier van Durametric?
lastmanagementingreep dat heeft de software zelf vertaald. bij vorige foutcodes zet duramtric ook geen p ervoor en toen heb ik met p ervoor op verschillende websites gezocht en toen kreeg ik de omschrijving. ik heb het ook al geprobeerd bij durametric maar heb nog geen antwoord ontvangen van ze.
de auto is een automaat.
15 jaar
De term doet mij denken aan een signaal van de automaat naar de motor dat gegeven wordt op het moment van schakelen.
De motor gaat dan heel even minder vermogen leveren om het schakelen zonder schok te laten gebeuren.
Misschien is er iets met dat signaal.
Heb je de automaat ook al uitgelezen?
Kun je Durametric instellen op Engels? Of is dit maar 1 taal?
Misschien dat de makers van Durametric de Engelse tekst kunnen leveren.
Kan het misschien de eindtrap kachel zijn van de porsche cayenne?
15 jaar
Wat bedoel je met "eindtrap kachel"?
Gezien de spraakverwarring en het niet exact weten wat de code betekent:
Waarom (laat) je hem niet even uitlezen met OBD2/EOBD. Weten we in elk geval wat de code betekent.
Ik heb de engelse benaming ervoor:
907 Load management operation on vehicle electrical system/dme control module (betekenis ervan ken ik niet).
met eindtrap kachel bedoelde ik een onderdeel dat te maken heeft met de airco. ik had een bmw x5 en het schijnt dat de eindtrap kachel vaker stuk ging dus ik dacht misschien heeft de porsche het ook.
15 jaar
probleem hier ook opgelost. Nieuwe accu in latten zetten. oude accu ging in voltage achteruit.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche Cayenne of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar