Ik heb dus sinds kort een 944, heeft 2 jaar stilgestaan, er zit sinds 3 weken weer apk op en ik ben er nu mee aan het rijden. Echter, als ik in een versnelling door wil trekken vanar 3500/4000 toeren, lijkt het alsof de motor uitvalt. als ik doorschakel kan ik wel weer gewoon doortrekken tot ong. 3500/4000 toeren. In z'n vrij draait ie wel gewoon 6000/6500 toeren!
auto heeft 140.000 km gelopen, grote beurt gehad, rotor en verdelerkap heb ik ook al schoongemaakt, dit leverde echter geen resultaat.. ook heb ik er tijdens het rijden al 2 flesjes injectorreiniger doorgespoeld.
iemand een idee waar dit aan kan liggen???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is er intussen al een keer getankt,of zit de oude brandstof er nog steeds in?
Ik zou ook het brandstoffilter maar eens vernieuwen mogelijk zit deze dicht.
Hans
auto heeft een grote beurt gehad, dus brandstoffilter is nieuw, en ik heb er al 2 tanken doorgespoeld, met die injectorreiniger dus...
het is opgelost!
ik heb vanmiddag even het kapje van de luchtmassameter eraf gehaald, dan zie je dus dit:
[img]http://www.clarks-garage.com/graphics/af...[/img]
met contactreiniger alles schoongemaakt, doosje dicht, warmdraaien en een testrit.. en nergens geen problemen meer mee!
daarna ook meteen even de viergastester eraangehangen, en nu was ook m'n lambda en hc uitstoot stukken beter. (hc was ong 280, nu ong. 90 ppm bij stationair toerental, en lambda was nu 1,069 ten tijde van bonnetje printen voorheen weet ik nie meer zeker wat het was..) Verder een co van 0,68. Is dit veel, ik weet ook eigenlijk nog steeds niet wat voor de apk mag, jullie wel?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche 944 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar