👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Mijn nummer 2 is weeral stuk (ieder jaar, als het wat warm is). Nu voorlopig is mijn voorschakelweerstand nog niet stuk, het is iedere keer gewoon de stekker die wat gesmolten is. Deze vervangen kost me een 5 euro. Nu ik heb hier een schema liggen waarop staat dat deze voorschakelweerstand uit 3 weerstanden bestaat, deze staan in serie. Dus nummer 1 gaat door 3 weerstanden, nummer 2 door 2, nummer 3 door 1 en 4 gaat rechtreeks naar de blazen.
KENT IEMAND DE WAARDES VAN DEZE WEERSTANDEN?
EN WEET IEMAND HET VERMOGEN VAN DE BLAZER?
Er moet toch iets fout zijn in die elektrische renault rommel, want hoe kan anders die stekker ieder jaar gesmolten zijn?
En ik ben vrij zeker dat de voorschakelweerstand niet stuk is want het is enkel nummer 2 dat stuk is en mits dat de weerstanden in serie staan wil het zeggen dat als de 2de weerstand stuk is ook nummer 1 niet meer werkt (dus 1 en 2 zouden niet meer werken).
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kijk eens of de aanlegdruk van de stekkerpennen wel juist zijn. En dat deze goed contact maken en niet vonken. Door vonken van een stekkerpen ontstaat er warmte waar de stekker niet tegen kan.
Wat het vermogen betreft, De kachelmotor mag niet meer dan 15 AMP afnemen. Op volle snelheid.
In de aanloop kan deze kortstondig 25AMP opnemen.
Dus meten is weten.
Morgen laat ik het nog eens herstellen bij mijn renault dealer. Spijtig genoeg gaat het me dan wel meer kosten dan 5 euro, maar ik hoop er dan eens vanaf te zijn. Maar ik betwijfel het.
Dank u voor uw antwoord.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar