👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Als ik langer in zijn derde versnelling rijdt en wil accellereren houdt de auto soms in. Weet iemand wat het probleem kan zijn??
Geplaatst door
al 16 jaar lid
In de meeste gevallen met deze klacht zit het probleem in de EGR klep , gr Leo
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.
In de meeste gevallen met deze klacht zit het probleem in de EGR klep , gr Leo
16 jaar