hallo
bij het leren rijden van mijn dochter heeft ze de auto laten stilvallen,nu start hij niet meer ,geeft onbekende foutcode
krijgt geen diesel,heeft deze wagen een bots-relais of safetyswitch ?
MVG Marc
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.
Na uitlezen kreeg ik foutcode P01634 , die na wissen weg was , mijn OMITEC comp kent die code niet , komt op onbekende DTC ,weet iemand wat deze betekent bij SAAB , want van google word ik niet wijzer ,
8 jaar