Motor slaat slecht aan, begint op 2 cilinders. Met gas onderin na verloop van tijd over op 4 cilinders. Bougies vernieuwd, rotor en verdelerkap vernieuwd, bougie kabels uitgewisseld. Injectors laten reinigen, benzine druk valt niet weg bij de storing. Distributie staat goed. Bobine vervangen. Klepstoters gereinigd. Compressie gemeten, druk op cilinders gezet. Uitlaat los gehad ivm eventueel verstopte katalysator. Computer uitgelezen geeft geen foutcode. Computer stekker gecontroleerd, geen oxidatie.
Ik weet het niet meer, is er iemand die dit probleem wel eens bij de hand gehad heeft??
Groeten
Arjan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Probeer eens oliedruk te meten.
Als je de stekker van het gasklephuis lostrekt op het moment dat hij stationair slecht loopt,gaat hij dan beter lopen?
Probeer dit ook met bijv. spruitstukdruksensor/stuurbekrachtigingssensor enz.
Dan weet je een beetje waat het probleem zit.
Weet je zeker dat de onsteking (kabels/rotor e.d. in orde zijn?)
In het ergste geval is het motorregelapparaat defect.
Ricky,
Dag Arjan,
probeer eens relais 30 op positie 3 in je zekeringkast te vervangen...kun je zelf, een nieuwe kost bij de dealer maar ong. 11 euries...vaak is dit het probleem maar geeft met uitlezen geen foutmelding
Laat maar horen of het geholpen heeft,
Hans
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar