Ik heb de kop van de Seat inca 1.9 sdi er af gehad na het terug plaatsen trilt de motor behoorlijk bij stationair toerental. Is net of hij dan op drie cilinders loopt. Als je wat gas geeft gaat het beter. Bij het op-tijd zetten heb ik passend gereedschap gebruikt. Ik heb al geprobeerd om de brandstofpomp iets te verzetten in de sleufgaten dit had weinig tot geen effect.
De motor start direct als je start wat dat aan gaat denk ik dat hij wel goed op tijd staat.
Wat zou dit kunnen zijn?
Zou er een verstuiver kapot kunnen zijn? ( motor liep wel goed voordat ik de kop er af heb gehaald ) Er is er een met een stroomdraadje er aan wat is hier de functie van? Hoor graag ideeën!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Die verstuiver met een draadje klopsensor/druksensor in verwerkt plaatsing derde cijlinder.
De brandstofpomp te verdraaien heeft geen zin , sijsteem moet in basis gezet worden om deze af te stellen,de fijnafstelling kan met vag-com/vcds gedaan worden .
Bedankt voor de tip!
Door de brandstof pomp heel iets te verdraaien in de sleufgaten heb ik het wel goed gekregen. Maar dat is wel echt mm werk!
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Inca of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar