motor loopt stationair redelijk maar begint bij +/- 2000 toeren
vreselijk blauw te roken en stinken (timing).
geen fout codes. de vervroeging in de pomp zelf, werkt.
timing is statisch in orde (blokkeerstift en zelfs de plunjer lichthoogte gemeten). dynamisch niet (staat te vroeg)
puls/pauze tijd op vervroegings ventiel is stationair 95%(max)
(timing komt dan dus te laat).
Geplaatst door sid (0) PRO , lid sinds 21 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
1 Reactie
seven10851 (0), 21 jaar geleden
krukas poelie wel vast ? geen speling
geen lucht in brandstof systeem snelkoppelingen zijn vaak de boosdoeners