auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Volkswagen Golf IV: Koppelingpedaal blijft onderin staan

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 TDI 130pk

Aanvulling,

na onderstaand verhaal naar de garage gebracht, deze heeft koppelingscillinder achter het pedaal en evenals het vloeistofresevoir vervangen.
Dit had geen effect. Garage zegt dat ook de koppelingscillinder op de bak zelf is vervangen maar dit had ook geen effect.Volgens hun kwam de vloeistof uit de bak zetten.
Nou is mijn vraag waar zit de tweede koppelingscillinder?op de bak of in de bak? als deze op de bak zit en beide koppelingscillinders zijn vervangen maar koppelingspedaal krijgt nog geen druk en blijft vloeistof uit de bak komen wat kan het dan zijn??

alvast bedankt.

mvg
Paul


Goedendag,

na thuiskomst wilde ik inparkeren, ik druk mijn koppelingpedaal in en zet de versnelling in zijn vrij. Wilde daarna in z´n achteruit zetten maar koppelingspedaal bleef op de bodem.
Eerder geen problemen gehad met schakelen of een slippende koppeling.
Kan het zijn dat het hydraulische cilindertje lek of kapot is?

Kan iemand ook een indicatie geven wat de kosten zijn om dit te laten maken?

alvast bedankt.

mvg
Paul

Geplaatst door

Pauldh (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

paul je moet de cilinder bij het pedaal vervangen dit is de oorzaak.
je kunt nu wel het pedaal omhoog trekken dan doet hij het wel weer meestal.
alleen je blijft er last van houden omdat er een kupje in de cilinder lekt.
de kosten durf ik niet tezeggen dat zul je moeten na vragen.

groetjes jan.

jan T 155
badge vip badge

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.