👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Het probleem met mijn VW golf (die dus al 5 keer terug is geweest bij de garage)
is eindelijk gevonden!
De garage heeft: EGR klep, motor regulator, lambdasonde, instrumentenpaneel,
draadboom en nog wel meer vervangen (danwel permanent of als test) maar
niets hielp.
Het probleem zit 'm in de aansluiting van de buis tussen EGR klep
en inlaatspruitstuk.
Bij een oude reparatie is er een schroef afgebroken en een kleinere
is er *scheef* ingedraaid, zie plaatje!
[url=http://imageshack.us][img]http://img522.imageshack.us/img522/2167/...[/img][/url]
Shot with [url=http://profile.imageshack.us/camerabuy.p...]DSC-W1[/url] at 2007-07-05
Voor zover ik het begrijp is dit het inlaatspruitstuk en moet de aansluiting
stevig en luchtdicht zijn, ook bij verschillende temperaturen (koude of warme
motor).
mijn vraag aan de experts is, kan deze "slechte" aansluiting het afslaan
van mijn motor verklaren ?
Het gebeurde vooral bij een laag toerental (bij het door de bocht rijden,
of afremmen of tot stilstand komen).
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ja,als hij daardoor valse lucht aanzuigt,dan loopt de motor niet zoals het hoort.
Ricky
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar