👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Auto heeft olielekkage net onder oliefilter en verdelerkap 1.8 66kw, iemand idee wat dit zijn kan (filter zit vast)
Geplaatst door
al 23 jaar lid
Het schijnt bij Golf soms voor te komen dat de oliedruk te hoog is ivm vastzittend overdrukventiel in de oliepomp. Misschien wordt er daardoor olie uitgeperst..
23 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
Het schijnt bij Golf soms voor te komen dat de oliedruk te hoog is ivm vastzittend overdrukventiel in de oliepomp. Misschien wordt er daardoor olie uitgeperst..
23 jaar