Hallo heren,
Wat kan de oorzaak zijn van te hoog olieverbruik, 1liter per 8000km, van deze wagen? Ik zie ook geen blauwe uitlaatdamp. Heb zelf dezelfde wagen, en moet maar +/- 0,7 liter per 15000km indoen.
Dank u,
Erdar,
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
1 liter op 8000 km lijkt mij niet veel, zeker niet voor een auto met wat praktijk ervaring.
Gr. henno
18 jaar