versleten koppeling vern. Daarna, na 1 dag, storing ontstaan. Na basis afstelling procedure uitgevoerd te hebben, functioneerde auto, motor, veresnellingsbak prima. De volgende dag begon te storing. Motor start ineens niet. Wat was er te zien. Dat in elke versnellingsstand, de achteruitrijlampen branden. Uitgelezen met vastest, geen storing aanwezig. Accupool - pool, 2 minuten los. En de motor en bak functioneerde weer prima. Testrit, motor, bak functioneerde weer goed. Auto neergezet, en weer dezelfde storing. Accupool los, enz, en de auto reed weer, totdat stilgezet werd, en de storing ontstond weer. Enz. Wederom basisprocedure uitgevoerd. Wat was er te zien? Dat de voltage hefboombediening op 4 Volt stond, in de stiftstand. Terwijl te vorige dag nog netjes afgesteld was tussen de 1.8 en 2 Volt. Nu blijft dit op 4 Volt staan. Dus met verstellen van de afstand, mechnisch, zou het Voltage moeten wijzigen. Dat gebeurd nu niet meer.
Wie kan ons informatie verschaffen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik vermoed dat je het over en 3l lupo hebt.
het is tehopen dat iemand die er mee gewerkt heeft je antwoordt kan geven want ik vind het rot dingen.
groetjes jan.
accumulator defect?
Sorry voor late reactie, maar vandaag drukaccumulator vern, basis procedure uitgevoerd via VAstest. Systeem nu oke. Bedankt voor de informatie
okee bedankt voor je feedback. En weer een probleem opgelost;)
Toch te vroeg gejuicht. Op onverklaarbare wijze, is de versnellingsbak ineens de aandrijving kwijt. Je meer toeren geven, maar geen aandrijving. Opnieuw basisafstelling uitgevoerd. Geen storingen aanwezig. En dan functioneerd de versnellingsbak weer. En zo gaat het bij herhaling. Wie heeft een oplossing? Gr. Martin
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Lupo of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar