👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Golf 2 stuurt zwaar. Heeft geen stuurbekrachtiging. Banden spanning op 2.0 Is hier iets aan te doen?
Geplaatst door
al 21 jaar lid
er zit op het stuur huis een boud waar de de tandheugeldruk mee insteld je kunt proberen deze iets losser te zetten maar normaal stuurd een golf 2 zwaar ik heb een gti gehad met 195/50/15 banden en dan willen je armspieren wel groeien succes.
19 jaar
Ik heb de lagers gesmeerd die op de schokdempers zitten die zaten vast.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
er zit op het stuur huis een boud waar de de tandheugeldruk mee insteld je kunt proberen deze iets losser te zetten maar normaal stuurd een golf 2 zwaar ik heb een gti gehad met 195/50/15 banden en dan willen je armspieren wel groeien succes.
19 jaar