probleem
bij 195.000 km is de koppelingsplaat, drukgroep en druklager vervangen (luc systeem)
Nu heeft de auto 198.550 km gelopen en ik verneem de volgende problemen als ik in de 5 rij en 90 km rij en daarna vol wegtrek pakt de toerenteller het eerst goed op
daarna schiet de toerenteller iets door en vervolgens pakt hij hem weer goed op rara wat is dit weer? dit doet hij alleen in de 4e en 5e versnelling
Toen mijn koppelingsplaten versleten waren 3000 km geleden schoot hij helemaal door en pakte hij hem ook niet meer op, maar wat kan dit zijn?
misschien moet de boel ontlucht worden?
of de hulp koppelings cilinder van het systeem misschien?
of een andere cilinder misschien?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als je toerenteller omhoog schiet en de snelheid neemt niet toe, denk ik dat je koppeling doorslipt, laat hem controleren bij de garage die de koppeling heeft vervangen!
koppeling kan de koppel , wat een stuk hoger ligt niet aan . zeker op lage snelheid in hoogte versnelling.
enige oplossing is niet de volle vermogen aan spreken , bij lage snelheid in hoge versnelling .
of een dure oplossing grote vliegwiel met drukgroep laten monteren van een type v40 met standaard meer pk en koppel.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V40 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar