Een oranje lampje op het Volvo-dashboard dat lijkt op een voetpedaal (vaak met een uitroepteken of een pijl erbij) duidt meestal op een storing in het remsysteem of, bij oudere modellen, een controle van de remlichten. Het kan wijzen op versleten remblokken, een te laag remvloeistofpeil of een probleem met de ABS/elektronica.
Google is your friend
Een oranje lampje op het Volvo-dashboard dat lijkt op een voetpedaal (vaak met een uitroepteken of een pijl erbij) duidt meestal op een storing in het remsysteem of, bij oudere modellen, een controle van de remlichten. Het kan wijzen op versleten remblokken, een te laag remvloeistofpeil of een probleem met de ABS/elektronica.
Lijkt mij plausibel
2 maanden