Hoi,als het gaat om een nieuw model,dan kan je de knoppen er aftrekken,dan voorzichtig aan de randen met een schroevendraaier de kap er af klikken(beetje vogelen).Zie je ze zo zitten.
En het Klokje kan je er uitrekken dan zit het lampje aan de achterkant.
Hoi,als het gaat om een nieuw model,dan kan je de knoppen er aftrekken,dan voorzichtig aan de randen met een schroevendraaier de kap er af klikken(beetje vogelen).Zie je ze zo zitten.
En het Klokje kan je er uitrekken dan zit het lampje aan de achterkant.
Groetn
21 jaar