close
Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡
👉 Waarom lid worden?
Gratis onbeperkt
topics openen en reageren.
Gratis advies van experts.
Help elkaar, leer van anderen en word onderdeel van dé auto-expert community.
💬 Samen staan we sterker in autotechniek!
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Gratis lid worden
Plaats je probleem
account_circle
Login
Home
Forum
Bedrijvengids
Kennisbank
Lid worden
menu
login
search
Home
Forum
Bedrijvengids
Kennisbank
Lid worden
Plaats je probleem
add
edelange
Type profiel:
Lid sinds:
17 jaar geleden
Aantal kilometers:
0
Laatste reacties
Laatste vragen
@ Kaleido1: dank voor uw opmerking. Ik raak er van overtuigd dat de ventilator i...
10 jaar geleden
OK, dan klopt de stelling dat de fan in de richting van de bolle kant van de bla...
10 jaar geleden
@hobby-monteur: dat vroeg ik mij dus ook af, of ze bij Renault een andere oploss...
10 jaar geleden
@Kaleido 1: dat is een goede opmerking, dat wist ik niet. Ik heb het nagekeken...
10 jaar geleden
@hobby-monteur: dank voor uw reactie. Ik ben het helemaal met uw redenering eens...
10 jaar geleden
@allen: het probleem is opgelost. @Erwinv en anderen: je had gelijk. Het was de...
11 jaar geleden
De vacuümdoos van de turbo maakt zijn volledige slag, zowel door er aan te zuige...
11 jaar geleden
@Paul. Dank voor de tip. Die ga ik zeker na !
11 jaar geleden
@Ron Dank voor je tip. Koppeling daar is niks mis mee. Remschakelaar heb je een...
11 jaar geleden
@ Erwin, Dank voor je meedenken en inbreng. Inderdaad LMM, ook een van de eerst...
11 jaar geleden
Maarten, dank voor je snelle reactie: - de meldingen waren (voordat ik diverse r...
11 jaar geleden
Renault Laguna: Welke richting blaast koelvin radiator ?
Mooi he , ze gebruiken gewoon verschillend systemen , en zo ontstaat de verwarri...
10 jaar
geplaatst door edelange +0
Audi A6: Audi 2.5tdi AFB 110kW: weinig vermogen, niet boven 2200tpm
Mooi dat het opgelost is! Nog ff een toelichting. Meestal als er een foutcode...
11 jaar
geplaatst door edelange +0