Seat alhambra 1.9 tdi nieuwe type: Airbag lampje brand opeens na verkeerd uitlezen

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 tdi

Een vriend zonder ervaring heeft een nieuwe uitleesapperaat gekocht . Hij wou het bij mijn alhambra uitproberen hoe het werk etc. etc.

Nu brand opeens mijn airbag lampje ???
Hoe kan ik dit wegkrijgen??

Help a.u.b..

lazcoste61

Geplaatst door lazcoste61 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Alhambra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

oldford (0) PRO, 13 jaar geleden

Er is een bepaalde combinatie bekend, waarbij het uitlezen van de airbag schade toebrengt aan de airbag-computer.
Waar heeft je vriend mee uitgelezen? (Merk, type, versie van de uitleesapparatuur)
Heeft hij ook de airbag uitgelezen? Zo nee, dan is het toeval.

lazcoste61 (0), 13 jaar geleden

Hij wou het alleen uitlezen verder niks bijzonders aangedaan aangeloten , alhambra aan gevinkt . verder niks aan gedaan.

Stekker eruit gehaalt
Daarna begon mijn airbag lampje te branden..

merk etc weet ik niet ..

Kan ik de lampje nog uitkrijgen??

oldford (0) PRO, 13 jaar geleden

Vriend bellen en vragen wat hij gebruikt en gedaan heeft? Is wel het minste wat hij kan doen.
Eigenlijk moet ie even langs komen en hier het antwoord intikken.

Lampje uitkrijgen? Dat wordt uitlezen en daarna wissen met de correcte uitleesapparatuur.
Eerst uitlezen om te weten wat er gebeurt is. Nummer van de code en/of tekst hier plaatsen.
Dealer of goed uitgeruste universele garage kan het voor je doen.

lazcoste61 (0), 13 jaar geleden

Oke. bedankt zodra ik meer weet ....

oldford (0) PRO, 12 jaar geleden

Ooit opgelost?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Alhambra of stel zelf een nieuwe vraag.