👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
tussen 1e en 2e versnelling veel ruimte net of dr iets los leg iemand dit meegemaakt?? bvd andre
Geplaatst door
al 21 jaar lid
kabel aan de bak afgebroken heb ik een keer mee gemaakt maar ik zou het ander ook niet wetten maar ik kijk wel effe voor of iemand op me werk het weet gr stefan
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Alfa Romeo 156 of stel zelf een nieuwe vraag.
kabel aan de bak afgebroken heb ik een keer mee gemaakt maar ik zou het ander ook niet wetten maar ik kijk wel effe voor of iemand op me werk het weet gr stefan
21 jaar