Beste mensen,
Automaatbak van mijn Starlet vraagt om Dexron II. Nu kom ik bij de automaterialenzaak op de hoek geen Dexron II tegen. Wel Dexron II-D: "Recommended for use where GM Dexron IID or ATF Type A is specified".
II-zonderD wordt niet genoemd. Is deze II-D toch degene die ik moet hebben?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
Dexron II D is goed.
mvg,
Hans.
16 jaar