Dit bericht is een officieel bericht geschreven voor de site Problemcar.nl
Elke kopie hiervan op een andere site wordt door mij als auteur niet toegestaan.
Wordt een kopie van dit bericht op uw site aangetroffen dan zal ik sancties tegen deze site ondernemen.
ik toets eberspacher dl 7 in op google en krijg zo de downloadpagina met inbouwhandleidingen.
Dus................
Gr Peco Power
[url=http://img529.imageshack.us/i/logocf.png...][img]http://img529.imageshack.us/img529/2984/...[/img][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
Dit bericht is een officieel bericht geschreven voor de site Problemcar.nl
Elke kopie hiervan op een andere site wordt door mij als auteur niet toegestaan.
Wordt een kopie van dit bericht op uw site aangetroffen dan zal ik sancties tegen deze site ondernemen.
15 jaar