DE 520 IS ZONDER SCOOP EN DE 550 MET SCOOP WAT KAN DE 650 MEER
T.O.V DE 550/520 BUITEN DAT HIJ MOBIEL IS MEE TE NEMEN.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
In de kts650 zit eigenlijk een kts550 met laptop verwerkt, de mogelijkheden van de kts650 en kts550 zijn dan ook gelijk.
Buiten de scoopfunctie heeft de kts550/650 een twee kanaals multimeter i.p.v. één.
Gr. Eddy
Ik werk nu anderhalf jaar met een 520,een collega met een 650.
Buiten de scoop/multimeterfunctie doen we beiden exact hetzelfde, en zijn zeer tevreden over de mogelijkheden van deze toestellen.
Groeten
Marc
Oke bedankt voor de info we overwegen nog wat we willen kopen.
Het wordt in iedergeval een bosch kast M.vr gr Wilco.
je moet gewoon fsa 740 of 750 hebben dan praat je tenminste over een scoop
Als je een goed scope moet hebben, dan zijn de scopes die Bosch levert veel te traag. Vooral als je met can-bus wilt gaan meten. Zonde van het geld. De testkast zal natuurlijk goed zijn, maar orienteer je eens bij GMTO. Die hebben een labscope die echt perfect werkt. Ook met can-bus signalen.
De 550 en 520 zijn intussen vervangen door de KTS 530/540/570.
Waarbij de 540/570 draadloos (via Blue Tooth 100 M) zijn.
De 570 is voorzien van 2 kanaals labscoop
Voor wat betreft de scoop functie is die ten opzichte van de 550 sterk verbeterd met veel instel mogelijkheden.
In combinatie met Esitronic (sis/cas) ideaal.
Verder zijn de FSA 740/750 geen Labscoops maar Complete motortesters incl, Hoogspannings scoop,2 kanaal scoop en signaal generator!
Deze tester is tot op heden Uniek in zijn soort.
Met andere woorden Trage scoop is niet van toepassing bij Bosch
Kijk voor info maar op www.nbtweb.nl en overtuig jezelf.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar