hallo
ik heb al weer een probleem sinds paar dagen trilt de auto ineens en ik verneem niks in het stuur maar in de auto zelf dus ik heb alle velgen op nieuw gebalanseers maar als je 140 150 rijd trilt die nog steeds dat heefd hij eerder nooit gedaan is zo ineens gekomen waar zal dat van kunnen komen
mvg henk.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Velg krom/slinger.
Hard vlak in de band,(wel eens gehad en was niets te zien).
Banden gecupt.
Wiellager defect.
Niet goed geballanceerd.
Speling in de ophanging.
Wat ook nog kan,heb ik wel eens gehad en moest toen best een tijdje er naar zoeken,er zat speling in het lager van de koelfan,fan ging toen klapperen door de speling,en veroorzaakte daardoor een trilling in de auto.
Ricky,
[quote=ricky]Velg krom/slinger.
Hard vlak in de band,(wel eens gehad en was niets te zien).
Banden gecupt.
Wiellager defect.
Niet goed geballanceerd.
Speling in de ophanging.
Wat ook nog kan,heb ik wel eens gehad en moest toen best een tijdje er naar zoeken,er zat speling in het lager van de koelfan,fan ging toen klapperen door de speling,en veroorzaakte daardoor een trilling in de auto.
Ricky,[/quote]
hallo ricky de banden zijn nog niet zo oud en het lager denk ik niet want ik hoor hem niet brommen of zo
maar de achter ophaning heb ik nogn iet naar gekeken
ik hou jullie op de hoogte
mvg henk.
17 jaar
Wiellagers maken bij slijtage idd lawaai. Maar dat wil niet zeggen dat dit ALTIJD zo is.
Gewoon ff per wiel de auto opkrikken en het wiel vastpakken 12.00-18.00 uur en 03.00-09.00 uur en trekken.
Zo is er ook evt. speling in de stuurkogels te traceren.
Binnenzijde homokineten kunnen ook oorzaak zijn.
Voorts de bekende HOOGTESLAG in een van de banden............
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar