Wie kan mij helpen om de onderstaande foutcodes op te lossen? Wissen lukt maar de fout komt terug.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F1 910 401 N HW: 4F0 907 401 C
Component: 2.7L V6TDI G000AG 0010
Revision: --H03--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC xxxxxxxxxxxx
VCID: 285482609B76F95849C
2 Faults Found:
005504 - Throttle Actuator (Bank 1)
P1580 - 008 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Voltage: 12.62 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 91.9 %
012597 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 167431 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.08
Time: 12:23:32
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 10.72 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 21.3 %
Readiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Alvast bedankt!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik vind in de laatste freeze frame vermelding de spanning aan de lage kant. 10.72Volt
Aan de waardes te zien heb je de auto uitgelezen bij stilstaande motor, ik zou eens uitlezen met draaiende motor en kijken naar live data of alle drukken en de luchtmassa waardes kloppen, schoonmaken van o.a. egr klep is ook raadzaam.
Hallo Peter, bedankt.
Na een ijskoude nacht -24 in Oostenrijk en een week stilstaan starte de auto nog maar net....zou wellicht de accu op zn eind lopen?
De EGR klep van een 2.7TDI is dat deze; zie afbeelding?
11 jaar
Ja, klopt op de afbeelding.
De accu kan inderdaad op zijn eind zijn, en strenge vorst draagt dan niet echt bij aan de prestaties van de accu.
Let wel op, uw auto is uitgevoerd met een energie management systeem, de nieuw te plaatsen accu moet een originele zijn van de V.A.G. dealer of bv. een varta speciaal gemaakt voor uw type auto en deze accu moet ook worden ingeleerd in het energiemanagement van de auto dmv de code die op de nieuwe accu staat.
Als u dit niet doet heeft u kans dat de auto u in de steek laat.
is er al een oplossing voor het probleem?
zo ja, willen we dat graag horen.
S602.4D is een beetje laks wat dat betreft...
[color=red]Vergeet niet om de oplossing ook te vermelden. Degene die helpt bij het oplossen van een probleem hoort graag hoe het is afgelopen!
[/color]
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar