👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Goededag ik heb een vraag. Ik heb hier een a4 staan die soms lage oliedruk gaf. Hier is mee doorgereden. Oozaak waarscheinlijk aanzuigfilter dicht.. maar ee is zo lang mee gereden tot de auto stopte.heeft geen compressie meer. Heb klepdeksel er af . En zie dat er kleppen schade is. (Div kleppen uitlaatzijde blijen naar beneden staan) maar nu wil ik controleren of alles nog op tijd staat voor ik kop demonteer. Zie ok uitlaat nokas merkteken tov klepdeksel (komt overeen met bdp cyl 1 . Op krukas zie ik merkje op puly multisnaar tov distr deksel.. . Dan zit er aan achterzijde ketting met VVT maar daar zie ik geen merktekens ?? Als ik motor toorn. Dan klopt er volgens mij niets van.. hoop dat iemand voor mij goed info heeft..
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik heb de carterpan er ook vanaf gehaald. Ivm aanzuig zeef deze was wel flink vervuild maar zeker niet dicht.. maar denk wel oorzaak dat er te weinig olie boven is gekomen.. hoop echt dat iemand voor mij weet waar de merktekens zouden moeten staan vast dank
Jammer weinig reacties maar toch maar even afloop.. probleem was nokws lager vast gelopen geweest
Hierdoor is niet de riem grebroken maar de pully is ovrr de s.pie getrokken
. Dat verklaart waarom ik metktekens op ketting niet kon vinden
En dat er niets van klopte als distr op tijd stond
.en ik motor tornde.
Kost nu hele nieuwe kop
5 jaar
Nieuwe kop gemonteerd en verder geen probleemen hoop dat ander nog wat aan deze info heeft...op advies trouwens half syntheet olie gebruikt
5 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar