Deze motor had een verbrande uitlaatklep, is vervangen, krijgt op benzine en gas geen brandstof vlg ons, compressie goed, nieuwe bougies, kabels goed, krijgt ook vonk,injektorbedrading naar Ecu gecontr, blijft na steeds wissen foutcode 201 lambda geven,code 4 injektor 4 en code 31 injektor 3,dit is waarschijnlijk ook de oorzaak geweest van de verbrande klep, omdat cil 4 geen goede verbranding had;lamdasonde pendelt goed, maar af en toe op 3000 t/min wordt de CO even rijk en soms loopt de motor redelijk, zet je hem even af dan loopt hij weer slecht, injektoren meten evenveel weerstand ong 17 Ohm;worden de injektoren gestuurd door een Ecu op benzine en/of heeft de speciale gascomputer van BMW die bij de radiator zit ook gezamenlijke invloed op het injektiegebeuren; de gasinjektoren zitten onder het inlaatspruitstuk.Gasinstallatie orgin BMW, auto heeft automaat en loopt nauwelijks 110 km/h en trekt slecht.Wie kan er helpen bv dank
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
je moet de vierde injector eens laten testen of die wel goed verneveld , want een verbrande klep kan aan de injector liggen die drupt in pllats van verneveld
hoeveel kilometers ligt de kop er al op?
kan zijn dat de kleppen te ver zijn ingesleten en dat een koprevisie of ruilkop je probleem kan oplossen.
beste inwoner van Belgie, zoals je kunt lezen zit er een injektor v.d benzine en onder het spruitstuk voor het gas in, en de kop ligt er een paar dagen op, alleen proefritten geweest; alvast bedankt voor de reactie, weet iemand nog wat?
wissel eens de positie van de injectoren en kijk of de storing meeverhuist naar een andere cilinder. en je commentaar op karaoglan vind ik onterecht.
De benzineinjektoren zijn ultrasoon gereinigd en vernevelen goed, wat voor een commentaar?, ik geef alleen aan dat de tekst niet helemaal gelezen is.
je moet je probleem wat duidelijker uitleggen, liefst nederlands
18 jaar
nu heb je storing op 3 en 4. als je die injectoren nu naar cil 1 en 2 verhuist en bij de volgende uitlezing blijkt dat daar nu de storing zit dan weet je dat het de componenten zijn. als de storing op 4 en 3 blijft dan is het de bedrading of computer lijkt mij zo. dit is met sleutelen uit te zoeken en kost verder geen geld aan onderdelen. snapte...
De auto komt van een goede collega die me verzekerd had dat na de kopreparatie nogmaals gecontroleerd was dat de distributieketting goed zou staan, wat schetst mijn verbazing na vele werkzaamheden en controles dat de tijdstippen toch niet goed staan, een tand verkeerd, had beter eerst de eenvoudige basis contoles uit moeten voeren, maar ja...... drukte en wel eens vakblindheid, dus morgen weer sleutelen....
Zo zie je maar weer........
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar