We zijn erachter gekomen dat de achterruitverwarming het niet doet. Volgens de dealer moet. Achterruit vervangen worden. Ik heb 12 Volt oop de draden van de ruit staan. Weerstand van de draden (onbelast) 5 Ohm, belast echter oneindig. Moet de ruit inderdaad vervangen worden?
Groetjes,
Martijn
Geplaatst door BMW-fahrer (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
MJ (0) PRO, 10 jaar geleden
Er is speciale zilverreparatie pasta waar een onderbreking mee gerepareerd kan worden.
Kijk eens bij de aansluitingen of daar een foutje zit.
Loctite 6863 lijm. http://www.youtube.com/watch?v=UEwlKmxkc... staat hoe de werkwijze is. Je hebt wel een Ohmmeter nodig als de onderbreking op het oog niet vast te stellen is.
Bimmer Specialist (0) PRO, 10 jaar geleden
Hallo BMW Fahrer,
Meet is even tussen je hoofdmodule en achterraamverwarming relay of dat goed is. En tussen de Achterraamverwarming relay en draden module ook.
MJ (0) PRO, 10 jaar geleden
Dat zou een nutteloze actie zijn want de topic starter meldt dat hij +12V op de autoruit heeft staan.
BMW-fahrer (0), 10 jaar geleden
De autoruitverwarming heeft het plots weer gedaan. Ga bij de dealer vragen wat er aan de hand is, want ik geloof niet helemaal dat de autoruit dus echt vervangen moet worden. Mochten zij zeggen dat het toch de achterruit is, wil ik wel garantie als het toch iets anders blijkt te zijn. Ga geen 164 euro uitgeven aan diagnose, 950 euro aande nieuwe achterruit en misschien nog meer als de ruit toch niet het prbleem bleek te zijn.
Wordt vervolgt.
Groetjes