hallo,
de automaat gaat bij koud zijnde motor in 6de versnelling aan 80km/h en dan begint het toerental te zweven tussen 1500 en 1800 en terug naar 1500 en terug 1800
bij bmw hebben ze al nieuwe software geladen en agr klep vervangen probleem niet van de baan.
Bij warme motor doet hij het niet.
Help aub.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
[quote=Fanny]hallo,
de automaat gaat bij koud zijnde motor in 6de versnelling aan 80km/h en dan begint het toerental te zweven tussen 1500 en 1800 en terug naar 1500 en terug 1800
bij bmw hebben ze al nieuwe software geladen en agr klep vervangen probleem niet van de baan.
Bij warme motor doet hij het niet.
Help aub.[/quote]
Ik heb iets gelijkaardig gehad aan mijn automaat en die schakelde ook altijd terug en vooruit , want dit is wat die automaat doet, een versnelling lager en dan terug hoger .
Dit is afkomstig van de automaat zelf na een aanzienlijk km's (veel te vroeg) beginnen de verschillende koppelingsplaten in de automaat te verslijten met kans tot deze fenomenen tot gevolg en dit gaat u altijd hebben in de hoogste versnelling, niet in de lagere. En als u wat extra gas geeft doet hij dit niet maar reageert hij vlotjes.
Maar u moet geen schrik hebben maar een goede raad begint alvast maar te sparen want u gaat grote kosten tegemoed. De automaat is aan het verslijten en binnenkort mag u deze vervangen.
Ikzelf ben dit beginnen gewaar te worden zo rond 180000 km en heb de automaat mogen vervangen op 190000 km
greetz van een ongelukkige
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW X5 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar