Hallo,
Mijn BMW 118 D begint steeds meer koelvloeistof te verbruiken. Na circa 800 km moet ik het resevoir weer bijvullen. Ik heb het niet het idee dat de kop slecht is. De auto loopt goed, wordt niet te warm. Er zit niks aan de peilstok of slutch als ik de oliedop losdraai. Ook als ik de dop van het resevoir los draai met lopende motor zie ik geen luchtbellen.
Heeft iemand een suggestie waar het eventueel aan kan liggen? Ik heb wel het idee dat de ven niet aanspringt heb deze nog nooit gehoord en de auto heeft ooit een voorschade gehad.
Alvast bedankt voor jullie suggesties.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nou ik zou zeggen zet hem eerst eens onder druk zodat je uitwendig kan controleren of daar wat lekt.
groetjes jan.
Nu hebben we weer wat geconstateerd waardoor we wel de kop verdenken.
De auto rookt ontzettend 1 x in 300 km en dan ongeveer een 10 min lang. Daarna is is het over en rookt de auto niet meer.
Voor de rest loopt de auto goed, en wordt niet te warm. Ik denk dat de kop er sowieso vanaf moet. Als iemand bekend is met de auto en een veel voorkomende storing betreft hou ik me aanbevolen.
12 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 1-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar