BMW 3-Serie: BMW 318 TDS SCHUDDEN VAN DE MOTOR

Bouwjaar: 1996

HALLO IK HEB EEN BMW 318TDS.

DE MOTOR VAN MIJN AUTO BLIJFT SCHUDDEN.
DE TOERENTELLER BLIJFT WEL MOOI STRAK STAAN DUS VERANDERD NIET VAN TOERENTAL MAAR IN DE AUTO BLIJF JE HET GESCHUD VOELEN VAN DE MOTOR. DIT IS ALLEEN ALS DE MOTOR STATIONAIR DRAAIT ALS IK RIJ MERK JE ER NIETS VAN.

DIT PROBLEEM HEB IK SINDS ER EEN NIEUWE MOTORSTEUN IN ZIT.
ZE ZEIDEN DAT DIT KOMT OMDAT DE ANDERE STUK WAS EN NU DE NIEUWE STEUN MEER TRILLINGEN VEROORZAAKT OMDAT NU HET BLOK VASTER ZIT.

NU 7000 KM VERDER BLIJFT HET EVEN ERG TRILLEN, HET IS DUS NIET MINDER GEWORDEN.

* IK HEB DE BRANDSTOFPOMP VERNIEUWD
* VACUUM SLANGETJES ZIJN VERNIEUWD
* GLOEI-BOUGIES ZIJN VERNIEUWD
* VERSTUIVERS ZIJN OOK VERVANGEN

MIJN KOPPELING IS OOK VERSLETEN ZOU HET HIER MISSCHIEN AAN LIGGEN?

IK HOOP DAT IEMAND EEN ANTWOORD HEEFT WANT IK WORD ER GEK VAN.


MET VRIENDELIJKE GROET,


PASCAL

Pascal Jaspers

Geplaatst door Pascal Jaspers (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

alex220 (0), 19 jaar geleden

Is de steun volledig vervangen of uitsluitend het silentblok? Mogelijk dat mocht je de andere steun/silentblok ook vervangen dat het probleem is opgelost.Je hebt nu een nieuwe (dus weer stug) en een oude (slapjes).

Pascal Jaspers (0), 19 jaar geleden

Ik weet niet welk deel er vervangen is.
Ze zeiden 1 motorsteun is vervangen maar dat er 3 in totaal zijn.

TesT (0) PRO, 19 jaar geleden

Ik snap niet als er zich een probleem voordoet nadat er onderdelen vervangen zijn er altijd de gekste dingen worden vervangen om het probleem op te lossen.

Als er een steun vervangen is, en er dient zich een probleem voor die er voor die tijd niet was, zoek het dan daar wat vervangen is.

Verschillende steunen in sterkte kunnen trillingen veroorzaken, maar hoe erg zijn deze trillingen dan ???
Waarom is die motorsteun vervangen, was deze zo defect dat deze de trillingen onderdrukte.

Pascal Jaspers (0), 19 jaar geleden

Bij de garage zeiden ze dat de steun kapot was en dat deze vervangen moest worden, en dit is dus gebeurd.
Direkt vertelde ik het tril probleem maar hun vertelde mij dat het absoluut niet aan de steun kon liggen en dat het waarschijnlijk een andere oorzaak zou hebben.
Ik zei nog volgens mij ligt het aan de steun maar ze bleven volhouden dat dat niet kon. Zodoende al die andere reparaties.
Voor het vervangen had ik nergens last van daarom viel het trillen me gelijk op.
Stationair trilt hij in de mate dat ik nu van alles in het interieur hoor los trillen en dat als ik in de auto zit mijn dashboard en mijn motorkap hevig zie trillen.
Zeer vervelend.

Alvast bedankt voor de reactie.

Pascal

djc (0), 19 jaar geleden

TEST TEST TEST TEST TEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Zou jij even een telefoonnr. achter kunnen laten bij de klacht van bayern superlative, jij hebt meerdere reakties achter gelaten bij het probleem omtrent de 5-serie E39.
Jij hebt aangegeven bij een dealer te werken en ik wil graag eens langs komen!?

GJBAutos (0) PRO, 19 jaar geleden

Bijna 100% zeker dat er een verkeerde motorsteun rubber onder is gekomen, ze lijken allemaal op elkaar maar de meeste zijn toch anders, het is waarschijnlijk het rubber aan de bestuurders kant?

BMW levert een rubber dat alleen in een e36 318TDS wordt toegepast

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.