Verleden week verloor ik turbodruk, dit was makkelijk op te lossen, vacuumslangetje was lek . Bij het vervangen scheurde waarschijnlijk de brandstofretourleiding ,hier kwam ik achter bij het testrijden( wat en rotzooi, de diesel zat overal). Hierna alle retourleidingen vervangen. de auto liep weer als een zonnetje, 300 km probleemloos gereden. diezelfte avond valt de motor uit en is niet aan te krijgen, Ik denk dat het de aanvoerdruk is ,Weet iemand of de opvoerpompen wel eens stuk gaan ,of dat er een afsluiter ergens zit? ik las op internet dat er twee opvoerpompen op zitten?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
één in de tank en één onder de vloer van de chauffeur (onderkant wagen)
Staan er foutcodes in????
Sensoren bij de diesels gaan ook wel eens stuk.
Lagedrukpompen gaan wel eens stuk.
Als het de aanvoer druk is, hier valt hij meestal niet op stil als de motor eenmaal draait, gaat dan wel heel slecht of niet meer starten.
Eerst uitlezen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar