close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 5ER REIHE: bmw vermogen kwijt

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Transmissie: Automaat, Motorcode: 306D2, Motorinhoud (cc): 3000, Vermogen (kw): 160

Beste mensen dit is mijn probleem mij auto houd in en niet zo.n beetje ook na 2000 toeren zit er geen gang meer in en bij intrappen kick down houd hij nog meer in auto rookt totaal niet en ik heb onlangs dit laten vervangen roetfilter gloeistiften gloeimodule turbodruksensor nieuwe vacuumslangen bak laten flushen luchtmassameter maar klachten blijven als ik de boel laat resetten doet hij het even goed schakelt goed en vol vermogen maar na een paar kilometer schiet hij in de noodloop zou het mogelujk zijn dat er ergens een kapote sensor zit want als ik stil staat in zn p stand en ik geef gas mis ik ook vermogen lijkt wel of zn strot word dicht gehouden en het probleem blijft ook als ik de volgende dag pas weer de auto start klachten zijn zo erg dat mensen bijna beginnen te tuuteren achter me als ik wil optrekken bij het stoplicht

Geplaatst door

chelsey (0)

al 8 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Noodloop heeft altijd een oorzaak en normaal gesproken moet je dan een foutcode kunnen (laten) uitlezen.
Met die foutcode(s) kun je dan gaan zoeken naar de oplossing.

oldford 0
badge

7 jaar

Bij noodloop is er altijd een geregisteerde fout. Ff uitlezen dus.

Meestal is met kapotte sensor nog voldoende vrrmogen om normaal te rijden, tenzij de turbo is uitgeschakeld

Je hebt de bak laten flushen... gaat nog weleens mis om t peil juiste niveau te krijgen dan gooit ie hem in noodloop maar das er 1 dat je bijna niet vooruit komt.

Peter635csi 0

7 jaar

Ik zou dit nakijken : je hebt dus een nieuwe lmm dus dat kan je uitsluiten ,ik zou eens kijken als de wasegate beweegt ! beweegt die dan zou ik je egr darmpje eraf trekken en eens gaan rijden en kijken als die dan wel goed optrekt ! je hebt ook swirlflaps in je motor,mss dat daar ook iets mee kan schelen maar betwijfel het ,kijk als je wasegate beweegt als de auto niet in zn noodloop is en als die beweegt trek de darmpje van de egr eruit en ga dan eens testen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.