Hallo beste mensen,
Ik ben al een tijdje bezig om mijn motor probleem op te lossen.
Waneer de motor koud is dan hoor ik helemaal niets, maar zodra de motor warm is hoor ik een erg zwaar geluid.
Dan trilt de auto een klein beetje nou dacht ik misschien ligt het wel aan de ontsteking, dus bobine van de sloop gehaald. Helaas blijft het probleem, nu heb ik de bougiekabels eruit gehaald en doorgemeten:
Bougiekabes:
1 = 4.82 kOhm
2 = 5.07 kOhm
3 = 5.28 kOhm
4 = 5.25 kOhm
Zijn deze waarden wel redelijk, zelf denk ik dat nummer 3 wel erg uit schiet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Geplaatst door ak73 (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden
Nee hoor dit is wel goed, bij 10komh moeten de kabels vervangen worden.
Hans
ak73 (0), 16 jaar geleden
Op de bougiekabels staat 5 KOhm, dus het zit wel goed.
O.k bedankt, dan zal ik naar andere oorzaken moeten zoeken.
Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden
Ik zou het zo ook niet weten want een geluid beoordelen zonder het te horen lukt niet.
Hans
mart-vervoort (0) PRO, 16 jaar geleden
dynamolagers versleten?stuurbekrachtiging op peil? stuurpomp lagers eruit gelopen. kan allemaal .haal je riem er eens af en luister dan of ie nog bromt. waterpomp op speling controleren. succes martin.
ak73 (0), 16 jaar geleden
Ik zal de adviezen opvolgen, maar wat bedoelt u met riem (multi riem?)
Hoe kan ik waterpomp op spelling controlleren?
mart-vervoort (0) PRO, 16 jaar geleden
de riem die over de dynamo en waterpomp enz. loopt. je kan dan alle componenten op speling controleren.
mart-vervoort (0) PRO, 16 jaar geleden
de riem die over de dynamo en waterpomp enz. loopt. je kan dan alle componenten op speling controleren.