Hallo beste mensen,
Ik ben al een tijdje bezig om mijn motor probleem op te lossen.
Waneer de motor koud is dan hoor ik helemaal niets, maar zodra de motor warm is hoor ik een erg zwaar geluid.
Dan trilt de auto een klein beetje nou dacht ik misschien ligt het wel aan de ontsteking, dus bobine van de sloop gehaald. Helaas blijft het probleem, nu heb ik de bougiekabels eruit gehaald en doorgemeten:
Bougiekabes:
1 = 4.82 kOhm
2 = 5.07 kOhm
3 = 5.28 kOhm
4 = 5.25 kOhm
Zijn deze waarden wel redelijk, zelf denk ik dat nummer 3 wel erg uit schiet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Nee hoor dit is wel goed, bij 10komh moeten de kabels vervangen worden.
Hans
Op de bougiekabels staat 5 KOhm, dus het zit wel goed.
O.k bedankt, dan zal ik naar andere oorzaken moeten zoeken.
17 jaar
Ik zou het zo ook niet weten want een geluid beoordelen zonder het te horen lukt niet.
Hans
dynamolagers versleten?stuurbekrachtiging op peil? stuurpomp lagers eruit gelopen. kan allemaal .haal je riem er eens af en luister dan of ie nog bromt. waterpomp op speling controleren. succes martin.
Ik zal de adviezen opvolgen, maar wat bedoelt u met riem (multi riem?)
Hoe kan ik waterpomp op spelling controlleren?
17 jaar
de riem die over de dynamo en waterpomp enz. loopt. je kan dan alle componenten op speling controleren.
de riem die over de dynamo en waterpomp enz. loopt. je kan dan alle componenten op speling controleren.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar