auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

BMW 3-Serie: Co veel te hoog

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 325 I

Co van bmw 325I cabrio veel te hoog (ongeveer 9%)

Reeds lmm vervangen omdat deze kapot was

Deze auto heeft geen storingen als je hem uitleest

Als je de meetwaarden bekijkt valt op dat de lamdaregeling niet actief wordt bij een warme motor (temperatuur netjes 90 graden)

Heb ook een andere lamda zonde geprobeerd (een gebruikte )

Wie heeft een oplossing hiervoor? Gaan de computers wel eens kapot van deze types?

Met vr. gr. Ido.

Geplaatst door

ido123 (0)
badge

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Originele lamdasonde geplaatst en heeft nu een co van 0.4 procent en met verhoogd toerental nog iets te hoog (dit zal waarschijnlijk komen omdat de katalysator niet meer goed werkt)

Met vr.gr. Ido.

ido123 0
badge

10 jaar

Ido de katalysator is te sterk vervuilt.! Even de afsluitdijk met aangepaste snelheid op en neer nemen .

Misschien heb je geluk dat dit voldoende is . Die waardes die jij vindt is bij niet werkende naverbranding in de kat. normaal.

Succes.

Punt 65
badge

10 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.